Posa color al càncer:

recursos per millorar la teva bellesa exterior i interior

CONFERÈNCIA
Dijous, 20/02/2020  - 18h30

Cabell, pell, pits, pes... la llista de conseqüències físiques que les dones hem d'afrontar a conseqüència del càncer de mama és llarga i difícil de gestionar. La malaltia transforma els nostres cossos fins a tal punt que sovint ens costa reconèixe'l com a propi i el mirall es converteix en el nostre pitjor enemic.

El dijous 20 de febrer descobrirem com reconquerir el nostre propi cos per a sentir-nos millor per fora i per dins. Comptarem amb el testimoniatge de Carme Jo, una dissenyadora de moda que ha patit recentment càncer de mama. La Carme ens explicarà com va aconseguir reforçar la seva autoestima gràcies al seu coneixement de la imatge personal, ens presentarà els diferents recursos que existeixen en el mercat per a millorar la nostra estètica i compartirà alguns trucs per a posar-los en pràctica.

Per saber com cuidar la nostra bellesa interior, comptarem amb Enric C. Sumalla, psiconcòleg vinculat a l'Institut Català d'Oncologia (ICO) i expert en abordar l'experiència oncològica des d'una perspectiva cultural. L' Enric ens oferirà algunes claus per acceptar les transformacions que experimenta el nostre cos durant el càncer i per millorar la nostra autoestima.

LLOC

Escola d´Hosteleria Hofmann (Espai Basea)
c/ Basea 2-4, El Born, Barcelona

Activitat Gratuïta i oferta als familiars
Aforament limitat

INSCRIU-T’HI

D'acord amb la la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals (LOPDGDD), les dades personals recollides en el present formulari seran objecte de tractament per part de FUNDACIÓ MEY HOFMANN amb la finalitat de gestionar la inscripció en el curs, taller o activitat referida i la tramesa d'informació en relació a nous cursos, activitats o tallers impartits, així com l'enviament de comunicacions i informació al respecte. La base legal per al tractament de les seves dades és el seu consentiment. En cas de no facilitar les seves dades seria impossible fer-lo partícip de l'activitat de la FUNDACIÓ MEY HOFMANN. Es podran exercir els drets d'accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat o limitació mitjançant correu electrònic a l'adreça informacion@fundacionmeyhofmann.com. En tot cas, els interessats tenen el dret de presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades corresponent. Les dades personals proporcionades es conservaran pel període legal o contractualment previst, o mentre es mantingui el consentiment de la persona interessada. No es farà cessió de les dades recollides, excepte pel compliment d'obligacions legals. Preguem comuniqui de forma immediata a informacion@fundacionmeyhofmann.com qualsevol canvi o modificació que es produeixi en relació a les dades que ens ha proporcionat, amb la finalitat que aquestes responguin amb veracitat a la seva situació personal en tot moment.

CARME JO MUNNÉ

Ja des de petita, la Carme va sentir fascinació pel món de la moda, al qual acabaria vinculant tota la seva activitat professional. Primer com a patronista, més endavant com a dissenyadora i, finalment, com a assessora i docent. Els seus dissenys s'han exhibit en passarel·les de mig món, des de Tòquio fins a Nova York.

Aquest últim any l'ha dedicat a combatre un càncer de mama. La intensitat del procés la va portar a un exercici d'immersió introspectiva que li va permetre reforçar l'autoestima gràcies al seu coneixement de la imatge personal. Per això i amb la voluntat d'ajudar altres dones a superar tràngols complicats i sovint traumàtics, ha decidit compartir la seva experiència.

ENRIC CLAUDI SUMALLA

D'una banda, llicenciat en història amb estudis d'antropologia mèdica i interessat en els aspectes psicosocials del càncer. Per una altra, infermera en salut mental i psicòleg clinic, treballant en l'àmbit de la psicooncologia des de fa quinze anys. Una mescla ideal per a intentar abordar l'experiència oncològica entesa des d'una perspectiva cultural.

En l'actualitat forma part de l'equip de recerca del programa europeu Oncommun, vinculat a l'Institut Català d'Oncologia (ICO).