CÀNCER X CORONAVIRUS: CONFINADES AL QUADRAT?

VIDEOCONFERÈNCIA ONLINE
Dijous, 7/05/2020

¿Com viu el confinament una paciente de càncer? ¿Igual o diferent a la resta?

En tot el món, el COVID-19 ha interromput de cop i volta les nostres vides i ens ha obligat a estar tancats a casa nostra. Es tracta d’una alteració radical del nostre dia a dia, un fenomen sense precedents que no havíem viscut mai. O sí?

Per moltes dones que lluiten contra un càncer de mama o les seves conseqüències, la experiència potser no és tan nova.Saben molt bé com la nostra vida es pot veure amenaçada de cop per un enemic invisible que to ho canvi i tot ho paralitza. Saben què és haver de protegir-se i reduir el contacte amb el seu entorn. Saben quines són les diferents emocions que van apareixent a mesura que els dies avancen lentament. Per això, moltes pacients de càncer afirmen estar vivint un “déjà-vu”, tornant a sentir coses que havien sentit mesos o anys abans durant el tractament.

Per compartir les diferents formes en que cadascuna de nosaltres està vivint el confinament, com ens sentim i com preparar-nos per la nova “nova normalitat” que ens espera a les pacients de càncer, el proper Dijous 7 de Maig de 2020 organitzem el webinar “Càncer per coronavirus = confinades al quadrat”.Coordinada pel  Dr. Cristian Ochoa, psicooncòleg, director del programa de Psicooncologia Online de l’ICO i investigador del IDIBELL, descobrirem si és cert que ens sentim doblement confinades.

LLOC

Videoconferencia online

INSCRIU-T’HI

D'acord amb la la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals (LOPDGDD), les dades personals recollides en el present formulari seran objecte de tractament per part de FUNDACIÓ MEY HOFMANN amb la finalitat de gestionar la inscripció en el curs, taller o activitat referida i la tramesa d'informació en relació a nous cursos, activitats o tallers impartits, així com l'enviament de comunicacions i informació al respecte. La base legal per al tractament de les seves dades és el seu consentiment. En cas de no facilitar les seves dades seria impossible fer-lo partícip de l'activitat de la FUNDACIÓ MEY HOFMANN. Es podran exercir els drets d'accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat o limitació mitjançant correu electrònic a l'adreça informacion@fundacionmeyhofmann.com. En tot cas, els interessats tenen el dret de presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades corresponent. Les dades personals proporcionades es conservaran pel període legal o contractualment previst, o mentre es mantingui el consentiment de la persona interessada. No es farà cessió de les dades recollides, excepte pel compliment d'obligacions legals. Preguem comuniqui de forma immediata a informacion@fundacionmeyhofmann.com qualsevol canvi o modificació que es produeixi en relació a les dades que ens ha proporcionat, amb la finalitat que aquestes responguin amb veracitat a la seva situació personal en tot moment.

DR. CRISTIAN OCHOA

El Dr. Cristian Ochoa, psicooncòleg, director del programa de Psicooncologia Online de l'Institut Català d'Oncologia, professor de la Universitat de Barcelona i investigador de l'IDIBELL (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge).

Coordina un equip referent nacional i internacional en l'atenció psicosocial per a la millora de l'adaptació i qualitat de vida dels supervivents de càncer, i especialment de les dones que han patit un càncer de mama.

Des de fa 15 anys, ell i el seu equip ajuden a facilitar la recuperació física i psicològica de la malaltia.

Actualment és el coordinador i investigador principal de la proposta europea ONCOMMUN, finançada pel prestigiós Institut Europeu d'Innovació i Tecnologia.

www.eithealth.eu