Hola, Por

En aquests dies tots estem espantats però, per a les pacients amb càncer de mama, l’amenaça de l’Coronavirus ve a sumar una por més als que ja tenim per culpa de la malaltia.

Però, com ens afecta la por? ¿Quins tipus hi ha? ¿Podem controlar?

Posa color al càncer

Vídeo complet de la conferència organitzada per la Fundació Mey Hofmann en què Carme Jo i Enric C. Sumalla ens parlen sobre els recursos per cuidar la teva bellesa exterior i interior.

Acompanyar en el càncer

Vídeo complet de la conferència organitzada per la Fundació Mey Hofmann en què María Lleras ens parla sobre com acompanyar en el càncer.

Ser feliç amb càncer?

Vídeo complet de la conferència organitzada per la Fundació Mey Hofmann en què Cristina Inés i Helen Agustí van compartir la seva lluita contra el càncer de mama i com la malaltia ha canviat la seva forma de veure i viure la vida.