Ser feliç amb càncer?

La història de dues lluitadores que han dit NO a la tristesa en el seu procés contra el càncer de mama

CONFERÈNCIA
Dijous, 28/11/2019
18h – 19.00h

Per què m'ha hagut de tocar a mi? Què passarà amb les persones que estimo si jo no sobrevisc? Puc ser feliç després d'haver perdut tant?

Aquestes són algunes de les preguntes que van unides al diagnòstic del càncer de mama. Preguntes sense resposta fàcil que amaguen una barreja de por, ansietat, culpabilitat, tristesa i ràbia. Ningú que no hagi passat per aquesta malaltía pot imaginar la combinació d'emocions que una dona experimenta després d'un diagnòstic de càncer.

Elles sí que ho saben; La Cristina Inés (@mamasevaalaguerra), una mare que se'n va anar a la guerra contra el càncer i que, malgrat guanyar-la, reconeix continuar lluitant des de les trinxeres per totes les companyes que es van quedar pel camí, entre elles la seva filla petita, Martina, a qui li va prometre viure per ella tot el que el càncer li va prendre.

I la Helen Agustí (@helenagusticoach_) qui confessa que després de patir anorèxia nerviosa i càncer de mama ha après dues grans coses: que la ment té el poder de boicotejar-nos si li ho permetem, i que la vida és un instant, és ara, i és en aquest moment on s'han de fer realitat els somnis.

Dijous, 28 de novembre a les 18:00 h, la Cristina i l'Helen s'asseuran cara a cara per a compartir les seves pors, els seus fracassos i els seus triomfs. Una tarda molt especial on els sentiments fluiran per tots els racons de la Fundació Mey Hofmann.

LLOC
Fundació Joan Brossa
c/ de La Seca, 2, 08003, Barcelona

Activitat Gratuïta
Aforament limitat

INSCRIU-T’HI

CRISTINA INÉS

Cristina Inés (@mamasevaalaguerra), una mare que se'n va anar a la guerra contra el càncer i que, malgrat guanyar-la, reconeix continuar lluitant des de les trinxeres per totes les companyes que es van quedar en el camí, entre elles la seva filla petita, Martina, a qui li va prometre viure per ella tot el que el càncer li arrabassava.

HELEN AGUSTÍ

Helen Agustí (@helenagusticoach_) qui confessa que després de patir anorèxia nerviosa i càncer de mama ha après dues grans coses, que la ment té el poder de boicotejar-nos si li ho permetem, i que la vida és un instant, és ara, i és en aquest moment on s'han de fer realitat els somnis.