HOLA, POR

Divendres, 27/03/2020  - 12:00h

Tenim por.
Molta por.

En aquests dies tots estem espantats però, per a les pacients amb càncer de mama, l'amenaça de l'Coronavirus ve a sumar una por més als que ja tenim per culpa de la malaltia.

Però, com ens afecta la por? ¿Quins tipus hi ha? ¿Podem controlar?

Aquest divendres, 27 de març a les 12: 00h ens reunirem en una videoconferència per compartir les nostres pors, entendre'les millor i aprendre a reduir el seu impacte en les nostres vides gràcies a les explicacions i consells de Helen Agustí, supervivent de càncer i coach emocional.

Per participar cal el següent:

un ordinador

uns auriculars

Inscriure't previament

INSCRIU-T’HI

D'acord amb la la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals (LOPDGDD), les dades personals recollides en el present formulari seran objecte de tractament per part de FUNDACIÓ MEY HOFMANN amb la finalitat de gestionar la inscripció en el curs, taller o activitat referida i la tramesa d'informació en relació a nous cursos, activitats o tallers impartits, així com l'enviament de comunicacions i informació al respecte. La base legal per al tractament de les seves dades és el seu consentiment. En cas de no facilitar les seves dades seria impossible fer-lo partícip de l'activitat de la FUNDACIÓ MEY HOFMANN. Es podran exercir els drets d'accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat o limitació mitjançant correu electrònic a l'adreça informacion@fundacionmeyhofmann.com. En tot cas, els interessats tenen el dret de presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades corresponent. Les dades personals proporcionades es conservaran pel període legal o contractualment previst, o mentre es mantingui el consentiment de la persona interessada. No es farà cessió de les dades recollides, excepte pel compliment d'obligacions legals. Preguem comuniqui de forma immediata a informacion@fundacionmeyhofmann.com qualsevol canvi o modificació que es produeixi en relació a les dades que ens ha proporcionat, amb la finalitat que aquestes responguin amb veracitat a la seva situació personal en tot moment.

HELEN AGUSTÍ

Sóc la Helen, aquesta nena que tothom deia que era una ànima inquieta i fidel creient en el potencial de les persones. Al finalitzar l'adolescència, i després de passar una greu malaltia com l'anorèxia, vaig sentir que la meva missió passava per aportar valor per i per a les persones.
Des de llavors la meva passió per viatjar va augmentar la meva inquietud per conèixer el que hi havia fora, sense adonar-me que el major viatge el vaig iniciar des de dins.

Durant més de 10 anys, vaig treballar com a coordinadora i supervisora d'equip de treball, en multinacionals. En una d'aquestes el destí em va portar a trobar el meu propi llar laboral i emocional, el coaching. Des de llavors, sento que aquella visió que tenia amb 16 anys s'ha convertit en realitat, he definit la meva missió: acompanyar dones perquè siguin la seva millor versió, que siguin extraordinàries.