CÀNCER I FEINA:

tornar, no tornar o reinventar-se?

VIDEOCONFERÈNCIA ONLINE

Dijous, 04/06/2020 . 17h

En el moment en el qual rebem el diagnòstic del càncer de mama, en qüestió de segons tot canvia. El món pel qual caminàvem es paralitza de cop i comencen una sèrie de canvis profunds en el nostre dia a dia. Un dels primers és que el càncer ens obliga a deixar de treballar.

Com ens sentim quan escoltem la paraula "baixa"? Sentim un alliberament o estem tan íntimament lligades al nostre treball que no el podem ni contemplar?

Durant el tractament, pot ser que el treball el tinguem molt present o pel contrari que necessitem una desconnexió absoluta.  Volem continuar tenint contacte amb els nostres companys? I amb els caps?

Quan acabem la quimio, la ràdio, la cirurgia...i arriba el moment d'afrontar l'àmbit laboral, sentim temor, respecte, il·lusió, ganes, curiositat, por.... de tornar al nostre antic treball? Volem i/o podem fer-ho de la mateixa manera?

Però no totes les pacients volen reincorporar-se al seu antic treball. Algunes  tenen molt clar que no volen tornar a la feina i unes altres senten la necessitat (i l'oportunitat) de reinventar-se totalment i començar una nova professió.

Perentendre com el càncer transforma de manera radical la nostra relació amb l'àmbit laboral, el dijous 4 de juny de 2020, a les 17h, organitzem el webinar “Càncer i treball”. Coordinat per Patricia Martí, psicooncòloga de Oncolliga,  en aquesta videoconferència comptarem també amb el testiomoni de tres pacients que van optar per recórrer tres camins diferents: tornar al treball, no tornar i reinventar-se.

LLOC

Videoconferencia online

INSCRIU-T’HI

D'acord amb la la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals (LOPDGDD), les dades personals recollides en el present formulari seran objecte de tractament per part de FUNDACIÓ MEY HOFMANN amb la finalitat de gestionar la inscripció en el curs, taller o activitat referida i la tramesa d'informació en relació a nous cursos, activitats o tallers impartits, així com l'enviament de comunicacions i informació al respecte. La base legal per al tractament de les seves dades és el seu consentiment. En cas de no facilitar les seves dades seria impossible fer-lo partícip de l'activitat de la FUNDACIÓ MEY HOFMANN. Es podran exercir els drets d'accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat o limitació mitjançant correu electrònic a l'adreça informacion@fundacionmeyhofmann.com. En tot cas, els interessats tenen el dret de presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades corresponent. Les dades personals proporcionades es conservaran pel període legal o contractualment previst, o mentre es mantingui el consentiment de la persona interessada. No es farà cessió de les dades recollides, excepte pel compliment d'obligacions legals. Preguem comuniqui de forma immediata a informacion@fundacionmeyhofmann.com qualsevol canvi o modificació que es produeixi en relació a les dades que ens ha proporcionat, amb la finalitat que aquestes responguin amb veracitat a la seva situació personal en tot moment.

PATRÍCIA  MARTÍ  AUGÉ

És Doctora en Psicologia per la Universitat Ramon Llull – Fundació Blanquerna  i Màster en Musicoterapia per la Universitat de Barcelona. Ha completat un Postgrau en Psicooncologia (Institut Superior d' Estudis Psicològics) i un Postgrau en Teràpies Naturals (Escola Universitària d’Infermeria de Santa Madrona – Universitat de Barcelona).

L'any 1994 va iniciar la seva pràctica clínica al  Miami Children’s Hospital (Florida, EEUU).  Des d'aleshores ha estat vinculada a diferents projectes en el camp sanitari, treballant especialment amb persones amb deteriorament cognitiiu, dolor crònic i càncer. Té experiència en programes de suport emocional i musicoteràpia dirigits a cuidadors professionals i no professionals de persones en situació de dependència. L'any 2005 va iniciar la seva col.laboració a la Fundació Oncolliga - Lliga Catalana d’Ajuda Oncològica realizannt tallers de musicoteràpia i relaxació dirigits als seus usuaris. Actualment exerceix com a  psicooncòloga i musicoterapeuta en aquesta fundació, realitzant tasques d'atenció psicològica a la seu i a domicili, supervisió, així com formacions i assessorament a equips professionals.

És autora i co-autora de diversos llibres i publicacions científiques. La seva línia d'investigació està centrada en els efectes de la musicoteràpia en la millora de l'estat anímic i la qualitat de vida de les persones amb càncer.