MEY HOFMANN
EXCEPCIONAL.
VITAL, ENÈRGICA
I DETALLISTA.

El seu somriure i la seva simpatia sempre quedaran entre nosaltres.

Mey tenia una passió, la cuina.

Una passió que va canalitzar creant una de les escoles de cuina més prestigioses del món: L’Escola d’Hostaleria Hofmann.

Aquesta passió va fer que la seva actitud fos sempre d'il•lusió davant la vida, malgrat que el càncer, en els últims anys, va consumir la seva salut a poc a poc.

Una actitud que és un exemple inspirador i que ha deixat un llegat a cadascun dels espais, les creacions i l'equip de Hofmann.

Un nom que és i serà sempre font de respecte i d’admiració per al món de la gastronomia.

• LA FUNDACIÓ MEY HOFMANN VOL AJUDAR LES DONES A AFRONTAR EL CÀNCER DE MAMA AMB UNA ACTITUD TRANSFORMADORA PER SUPERAR-LO.

PATRONAT

El Patronat de la Fundació Mey Hofmann està format per referents de la gastronomia, la comunicació, l'art, la cultura i la ciència que aporten la seva experiència i coneixement per a la supervisió del compliment de les finalitats fundacionals de la Fundació.

CARLES GAIG
XEF

NANDO JUBANY
XEF

LLUÍS PRATS
DIR. COMERCIAL GRAMONA

CANDELA CALLE
DG FUNDACIÓ FRANCISCO DE ASIS

CRISTINA JOLONCH
PERIODISTA

JOAN ABELLA
ENCICLOPÈDIA CATALANA

SILVIA HOFMANN
CEO HOFMANN

ASSESSOR CIENTÍFIC EN PSICOONCOLOGIA

DR. CRISTIAN OCHOA

MISSIÓ

DES DE LA FUNDACIÓ VOLEM DONAR SUPORT A LES DONES QUE PATEIXEN O HAN PATIT CÀNCER DE MAMA I ALS SEUS FAMILIARS PER TAL D’ACOMPANYAR-LOS DURANT AQUEST PROCÉS

Oferir a les pacients amb càncer de mama i als seus familiars un espai de trobada i recursos que els permetin millorar la seva qualitat de vida.

Ensenyar a les pacients oncològiques cures en diferents aspectes clau com són: cura personal i de la pell, consells i tècniques de cosmètica en el dia a dia.

Dotar a les pacients de coneixements i mètodes per a la regulació emocional i contrarestar el malestar i l'ansietat.

Proporcionar pautes de nutrició saludables i ajustades als coneixements actuals per a la recuperació del càncer de mama.

VISIÓ

TENIM UNS OBJECTIUS QUE ENS MARCARAN EL CAMÍ D'AQUEST PROJECTE.
INVERTINT EN LA INVESTIGACIÓ DEL CÀNCER I EN ELS SEUS TRACTAMENTS I L'ACOMPANYAMENT A PACIENTS I FAMILIARS.

Espai per a dones afectades pel càncer de mama on puguin compartir les seves inquietuds i assistir a xerrades, tallers, sortides, etc.

Destinar fons a la Investigació en Psicooncologia del càncer de mama en col·laboració amb IDIBELL i ICO.

Destinar cursos de cuina ad hoc, becats a l'Escola d'Hostaleria Hofmann, per a dones amb càncer de mama.

Càtedra actitud transformadora davant el càncer de mama en col·laboració amb la Universitat de Barcelona (projecte en estudi).

VALORS

PASSIÓ

Un valor que es tradueix en la frase “viure cada dia no com si fos l'últim, sinó com si fos únic”.

Centrar-se en les coses importants de la vida i sentir-se més a prop de les persones estimades.

SUPERACIÓ

El càncer és una experiència dura i extrema.

D'una banda, implica temor i sofriment, i també creixement, descobrir capacitats i resistències que no sabíem que teníem, canvis vitals positius…

Amb tot això, la superació es troba intrínseca en el procés, sigui com sigui.

AUTENTICITAT

Un valor que s'expressa amb la senzilla frase “simplement sigues tu mateix”.

Tenir una actitud positiva davant la malaltia no implica mostrar-se feliç i optimista de manera impostada ni constant, significa tenir una intenció de ser conscient del moment.

Explorar com un viu i sent el procés i fer aflorar la “millor versió possible de tu” en un període d'extrema duresa.

ACTIVITATS

COL·LABORA

DONA SUPORT A LA FUNDACIÓ PER CREAR MÉS ESPAIS PER A LES DONES AMB CÀNCER DE MAMA

CONTACTE